Abstrakt
Mappings verification is a laborious task. Our research aims at providing a framework for manual verification of mappings using crowdsourcing approach. For this purpose we plan on implementing a quiz like game. For this purpose the mappings have to be evaluated in terms of difficulty to better present texts in respect of game levels. In this paper we present an algorithm for assessing word difficulty. Three approaches are presented and experimental results are shown. Plans for future works are also provided.
Cytowania
-
4
CrossRef
-
0
Web of Science
-
2
Scopus
Autorzy (2)
Cytuj jako
Pełna treść
pobierz publikację
pobrano 412 razy
- Wersja publikacji
- Accepted albo Published Version
- Licencja
- otwiera się w nowej karcie
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Aktywność konferencyjna
- Typ:
- materiały konferencyjne indeksowane w Web of Science
- Tytuł wydania:
- Semantic Keyword-Based Search on Structured Data Sources: IKC: International KEYSTONE Conference on Semantic Keyword-Based Search on Structured Data Sources strony 70 - 79
- ISSN:
- 0302-9746
- Język:
- angielski
- Rok wydania:
- 2018
- Opis bibliograficzny:
- Jagoda J., Boiński T..: Assessing Word Difficulty for Quiz-Like Game, W: Semantic Keyword-Based Search on Structured Data Sources: IKC: International KEYSTONE Conference on Semantic Keyword-Based Search on Structured Data Sources, 2018, Springer International Publishing AG,.
- DOI:
- Cyfrowy identyfikator dokumentu elektronicznego (otwiera się w nowej karcie) 10.1007/978-3-319-74497-1_7
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 153 razy