Abstrakt
Treścią rozdziału jest problematyka autonomii szkół pod koniec lat 90. XX w. W pracy podjęto próbę pokazania jak zmienia się oblicze i system zarządzania współczesną polską szkołą w okresie integracji Polski z Unią Europejką. Zaprezentowano przede wszystkim zmiany w prawie oświatowym, które umożliwiły rozwój autonomicznych form pracy szkoły i zarządzania jej zasobami, zarówno materialnymi, jak i ludzkimi
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja monograficzna
- Typ:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Tytuł wydania:
- Różnorodnosć przemian społecznych, politycznych i kulturowych we współczesnym świecie strony 121 - 135
- Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2007
- Opis bibliograficzny:
- Walkiewicz E.: Autonomia polskiej szkoły jako przejaw zmian społecznych w integrującej się Europie // Różnorodnosć przemian społecznych, politycznych i kulturowych we współczesnym świecie/ ed. pod redakcją Bolesława Garbacika ; Politechnika Gdańska. Wydział Zarządzania i Ekonomii. Katedra Nauk Społecznych. Gdańsk: Politechnika Gdańska. Wydział Ekonomii i Zarządzania, 2007, s.121-135
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 95 razy