Autonomia polskiej szkoły jako przejaw zmian społecznych w integrującej się Europie - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Autonomia polskiej szkoły jako przejaw zmian społecznych w integrującej się Europie

Abstrakt

Treścią rozdziału jest problematyka autonomii szkół pod koniec lat 90. XX w. W pracy podjęto próbę pokazania jak zmienia się oblicze i system zarządzania współczesną polską szkołą w okresie integracji Polski z Unią Europejką. Zaprezentowano przede wszystkim zmiany w prawie oświatowym, które umożliwiły rozwój autonomicznych form pracy szkoły i zarządzania jej zasobami, zarówno materialnymi, jak i ludzkimi

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja monograficzna
Typ:
rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
Tytuł wydania:
Różnorodnosć przemian społecznych, politycznych i kulturowych we współczesnym świecie strony 121 - 135
Język:
polski
Rok wydania:
2007
Opis bibliograficzny:
Walkiewicz E.: Autonomia polskiej szkoły jako przejaw zmian społecznych w integrującej się Europie // Różnorodnosć przemian społecznych, politycznych i kulturowych we współczesnym świecie/ ed. pod redakcją Bolesława Garbacika ; Politechnika Gdańska. Wydział Zarządzania i Ekonomii. Katedra Nauk Społecznych. Gdańsk: Politechnika Gdańska. Wydział Ekonomii i Zarządzania, 2007, s.121-135
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 95 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi