Abstrakt
Blended-learning jest coraz powszechniej wykorzystywany w nauczaniu przedmiotów informatycznych lub innych przedmiotów, w których ćwiczenia realizowane są w laboratoriach komputerowych. W przypadku przedmiotów bez dostępu do sal komputerowych, blended-learning wspomaga prowadzenie wykładów i ćwiczeń poprzez np. lekcje interaktywne. Artykuł opisuje zastosowanie form blended-learning w realizacji laboratoriów z przedmiotu Bezpieczeństwo Użytkowania Urządzeń Elektrycznych, prowadzonego na VI semestrze studiów inżynierskich w ramach kierunków Elektrotechnika i Energetyka. Na ćwiczeniach z tego przedmiotu wykorzystywane są wyłącznie modele fizyczne, nie zaś komputerowe. Jednak i w tym przypadku znaleziono szereg pomocnych zastosowań dla technologii Moodle.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
- Wersja publikacji
- Accepted albo Published Version
- Licencja
- otwiera się w nowej karcie
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
Zeszyty Naukowe Wydziału Elektrotechniki i Automatyki Politechniki Gdańskiej
strony 89 - 94,
ISSN: 1425-5766 - Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2014
- Opis bibliograficzny:
- Buriak J.: Blended-learning w nauczaniu przedmiotów nieinformatycznych// Zeszyty Naukowe Wydziału Elektrotechniki i Automatyki Politechniki Gdańskiej. -., nr. 37 (2014), s.89-94
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 97 razy