Abstrakt
W artykule stawiam tezę o istotnej roli blogów jako niezwykle skutecznej platformie komunikacyjnej w dobie konwergencji mediów. Szczególnie ważną rolę to specyficzne narzędzie komunikacyjne może odegrać w działaniach public relations uczelni: jako narzędzie za pomocą którego można najpełniej realizować funkcje uczelni i te, które realizuje najwyższy poziom rozwoju PR - w komunikacji dwukierunkowej symetrycznej zgodnie z modelem Hunta/Gruniga. Tezę potwierdzam analizą literatury przedmiotu ostatnich lat dotyczącej nowych mediów, stron internetowych uczelni publicznych w Polsce, analizą wdrożenia/funkcjonowania blogów na Wydziale Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej. W artykule proponuję też - jako wnioski - zasady budowania strategii poprawy komunikacji instytucji edukacyjnych poprzez wdrożenie takiego narzędzia jak blogi.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
- Wersja publikacji
- Accepted albo Published Version
- Licencja
- otwiera się w nowej karcie
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
Studia Ekonomiczne. Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
strony 22 - 34,
ISSN: 2083-8611 - Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2013
- Opis bibliograficzny:
- Hope E.: Blogi jako platforma komunikowania na przykładzie blogów uczelnianych// Studia Ekonomiczne. Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. -., nr. 157 (2013), s.22-34
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 219 razy
Publikacje, które mogą cię zainteresować
Profesjonalizacja zawodu dziennikarza w obliczu konwergencji mediów
- S. Skuza,
- A. Modzelewska,
- M. Szeluga-Romańska