Blogi jako platforma komunikowania na przykładzie blogów uczelnianych - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Blogi jako platforma komunikowania na przykładzie blogów uczelnianych

Abstrakt

W artykule stawiam tezę o istotnej roli blogów jako niezwykle skutecznej platformie komunikacyjnej w dobie konwergencji mediów. Szczególnie ważną rolę to specyficzne narzędzie komunikacyjne może odegrać w działaniach public relations uczelni: jako narzędzie za pomocą którego można najpełniej realizować funkcje uczelni i te, które realizuje najwyższy poziom rozwoju PR - w komunikacji dwukierunkowej symetrycznej zgodnie z modelem Hunta/Gruniga. Tezę potwierdzam analizą literatury przedmiotu ostatnich lat dotyczącej nowych mediów, stron internetowych uczelni publicznych w Polsce, analizą wdrożenia/funkcjonowania blogów na Wydziale Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej. W artykule proponuję też - jako wnioski - zasady budowania strategii poprawy komunikacji instytucji edukacyjnych poprzez wdrożenie takiego narzędzia jak blogi.

Cytuj jako

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja w czasopiśmie
Typ:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Opublikowano w:
Studia Ekonomiczne. Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach strony 22 - 34,
ISSN: 2083-8611
Język:
polski
Rok wydania:
2013
Opis bibliograficzny:
Hope E.: Blogi jako platforma komunikowania na przykładzie blogów uczelnianych// Studia Ekonomiczne. Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. -., nr. 157 (2013), s.22-34
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 219 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi