Abstrakt
Klienci korzystający z usług świadczonych przez hotele postrzegają ich ofertę nie tylko poprzez kategorię danego obiektu i związaną z tym jakość usług oraz cenę, ale również przez pryzmat wcześniejszych doświadczeń oraz relacji, które mieli okazję nawiązać z personelem hotelowym. Te oraz inne elementy składają się na wartość, jaką otrzymują. Zagadnienie to, ze szczególnym uwzględnieniem relacji, przedstawiono na podstawie badań przeprowadzonych przez autorkę rozdziału w wybranych hotelach Grupy Hotelowej Orbis.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja monograficzna
- Typ:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Tytuł wydania:
- W : Determinanty i efekty współczesnej aktywności marketingowej strony 55 - 64
- Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2015
- Opis bibliograficzny:
- Gołąb-Andrzejak E.: Budowanie relacji a wartość dla klienta na przykładzie usług hotelarskich Grupy Hotelowej Orbis// W : Determinanty i efekty współczesnej aktywności marketingowej/ ed. Joanna Wiażewicz, Agnieszka Zielińska Rzeszów: Oficyna Wydawnicza Politechniki Rzeszowskiej, 2015, s.55-64
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 167 razy