Abstrakt
Przedsiębiorstwa chcąc osiągnąć przewagę konkurencyjną poszukują nowych sposobów wyróżnienia się na rynku. Starają się doskonalić swoje procesy i zapewnić im ciągłość. Oznacza to, że powinny one zarządzać ciągłością działania. Jednak samo utrzymanie ciągłości działania nie wystarczy, aby móc sprawnie funkcjonować na dynamicznie zmieniającym się rynku. Celem artykułu jest przedstawienie powiązań pomiędzy ciągłym doskonaleniem oraz zarządzaniem ciągłością działania, a także wpływu ciągłego doskonalenia na BCM (Business Continuity Management).
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pobierz publikację
pobrano 38 razy
- Wersja publikacji
- Accepted albo Published Version
- Licencja
- otwiera się w nowej karcie
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
Zeszyty Naukowe. Organizacja i Zarządzanie / Politechnika Śląska
nr 97,
strony 481 - 490,
ISSN: 1641-3466 - Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2016
- Opis bibliograficzny:
- Starosta A.: Ciągłe doskonalenie w zarządzaniu ciągłością działania// Zeszyty Naukowe. Organizacja i Zarządzanie / Politechnika Śląska. -Vol. 97., nr. 1964 (2016), s.481-490
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 121 razy