Czynniki definiujące jakość usług edukacyjnych w ujęciu grupy interesariuszy - studentów (badanie pilotażowe)
Abstrakt
W niniejszym rozdziale zaprezentowano kluczowe aspekty usług edukacyjnych, jak również jej elementy. Przedstawiono również jedną z grup interesariuszy, jaką są studenci. Autorzy zaprezentowali metodykę badawczą oraz wyniki badań pilotażowych związanych z identyfikacją determinant elementarnych usługi edukacyjnej w percepcji studentów, a także hierarchię ważności tych determinant.
Autorzy (2)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja monograficzna
- Typ:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Tytuł wydania:
- Zarządzanie operacyjne w teorii i praktyce : uwarunkowania jakościowe strony 63 - 72
- Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2013
- Opis bibliograficzny:
- Lewandowski K., Zieliński G.: Czynniki definiujące jakość usług edukacyjnych w ujęciu grupy interesariuszy - studentów (badanie pilotażowe)// Zarządzanie operacyjne w teorii i praktyce : uwarunkowania jakościowe/ ed. Jolanta Łopatowska, Grzegorz Zieliński Gdańsk: Wydawnictwo Politechniki Gdańskiej, 2013, s.63-72
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 143 razy
Publikacje, które mogą cię zainteresować
Ochrona dzieci przed niebezpieczeństwem w ruchu drogowym.
- S. Zielińska,
- K. Jamroz,
- M. Romanowska
2006