Dziennikarz jako specjalista public relations - problem tożsamości czy nadużycie etyczne? - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Dziennikarz jako specjalista public relations - problem tożsamości czy nadużycie etyczne?

Abstrakt

Artykuł analizuje często występujące w Polsce zjawisko łączenia zawodu dziennikarza i specjalisty public relations. Czyni to rozpatrując problem z p punktu widzenia etyki dziennikarskiej, rzetelności pracy specjalisty public relations i opinii publicznej, jej prawa do rzetelnej informacji.

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja monograficzna
Typ:
rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
Tytuł wydania:
Public relations : teoria i praktyka komunikowania : praca zbiorowa strony 443 - 451
Język:
polski
Rok wydania:
2007
Opis bibliograficzny:
Hope E.: Dziennikarz jako specjalista public relations - problem tożsamości czy nadużycie etyczne?// Public relations : teoria i praktyka komunikowania : praca zbiorowa/ ed. pod redakcją Henryka Przybylskiego. Katowice: Wydaw. Akademii Ekonomicznej im Karola Adamieckiego, 2007, s.443-451
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 97 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi