Abstrakt
Artykuł analizuje często występujące w Polsce zjawisko łączenia zawodu dziennikarza i specjalisty public relations. Czyni to rozpatrując problem z p punktu widzenia etyki dziennikarskiej, rzetelności pracy specjalisty public relations i opinii publicznej, jej prawa do rzetelnej informacji.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja monograficzna
- Typ:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Tytuł wydania:
- Public relations : teoria i praktyka komunikowania : praca zbiorowa strony 443 - 451
- Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2007
- Opis bibliograficzny:
- Hope E.: Dziennikarz jako specjalista public relations - problem tożsamości czy nadużycie etyczne?// Public relations : teoria i praktyka komunikowania : praca zbiorowa/ ed. pod redakcją Henryka Przybylskiego. Katowice: Wydaw. Akademii Ekonomicznej im Karola Adamieckiego, 2007, s.443-451
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 97 razy