Abstrakt
Artykuł zwraca uwagę na negatywne konsekwencje utraty pospolitych i nieobjętych ochroną, wiejskich krajobrazów. Stawia tezę, że za regres specyfiki krajobrazu odpowiada także dysfunkcyjna wiedza zbiorowa. Celem badań było wskazanie sposobów i środków, które na etapie edukacji akademickiej pomogą przełamać ograniczenia społecznej świadomości krajobrazowej.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja monograficzna
- Typ:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Tytuł wydania:
- Krajobraz polski: Cudze chwalicie: Ochrona i kształtowanie rodzimego krajobrazu strony 25 - 33
- ISSN:
- 2449-9595
- Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2016
- Opis bibliograficzny:
- Górka A.: Edukacja krajobrazowa dla ruralistyki// Krajobraz polski: Cudze chwalicie: Ochrona i kształtowanie rodzimego krajobrazu/ ed. Piotr Patoczka Rzeszów: Uniwersytet Rzeszowski, 2016, s.25-33
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 114 razy