Electronic commerce - główne czynniki wzrostu i bariery na rynku światowym i w Polsce. - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Electronic commerce - główne czynniki wzrostu i bariery na rynku światowym i w Polsce.

Abstrakt

W pracy wskazano na główne czynniki wzrostu Electronic Commerce. Ukazano bariery, które dzięki jego wykorzystaniu mogą zostać przezwyciężone oraz wskazano na nowo powstający rynek informacji. Pokazano szanse wynikające z zastosowania technologii EC, jak również bariery ich stosowania, ze szczególnym uwzględnieniem warunków polskich.

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Aktywność konferencyjna
Typ:
publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
Tytuł wydania:
Technologie komputerowe w przedsiębiorstwie. strony 67 - 77
Język:
polski
Rok wydania:
2002
Opis bibliograficzny:
Wachowicz J.: Electronic commerce - główne czynniki wzrostu i bariery na rynku światowym i w Polsce. // Technologie komputerowe w przedsiębiorstwie./ ed. A.Tubielewicz Gdańsk: Kat. Zarz. i Tech. Inform., Wydz. Zarz. i Ekon. P. Gdań, 2002, s.67-77
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 114 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi