Fuzzy-AHP approach using Normalized Decision Matrix on Tourism Trend Ranking based-on Social Media - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Fuzzy-AHP approach using Normalized Decision Matrix on Tourism Trend Ranking based-on Social Media

Abstrakt

Cytowania

  • 3

    CrossRef

  • 0

    Web of Science

  • 0

    Scopus

Autor (1)

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja w czasopiśmie
Typ:
Publikacja w czasopiśmie
Opublikowano w:
Jurnal Informatika nr 13, wydanie 2,
ISSN: 1978-0524
ISSN:
1978-0524
Rok wydania:
2019
DOI:
Cyfrowy identyfikator dokumentu elektronicznego (otwiera się w nowej karcie) 10.26555/jifo.v13i2.a15268
Weryfikacja:
Brak weryfikacji

wyświetlono 0 razy

Meta Tagi