Graphical presentation of the power of energy losses and power developed in the elements hydrostatic drive and control system. Part II. Rotational hydraulic motor speed parallel throtling control and volumetric control systems - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Graphical presentation of the power of energy losses and power developed in the elements hydrostatic drive and control system. Part II. Rotational hydraulic motor speed parallel throtling control and volumetric control systems

Abstrakt

Przedstawiono interpretację graficzną mocy strat energetycznych występujących w elementach układów napędu i sterowania hydrostatycznego, a także mocy rozwijanych przez te elementy. Dokonano analizy układu indywidualnego ze sterowaniem dławieniowym równoległym prędkości silnika hydraulicznego obrotowego, układu indywidualnego ze sterowaniem objętościowym, pompą o zmiennej wydajności, prędkości silnika hydrailicznego obrotowego, uładu indywidualnego o sterowaniu objętościowym prędkości silnika hydraulicznego za pomocą jednoczesnej zmiany wydajności na obrót wału pompy i zmiany chłonności na obrót wału silnika, układu pracującego przy ustalonym ciśnienieu w przewodzie tłoczonym pompy równym ciśnieniu nominalnemu pracy układu- p..... oraz układu centralnego (z równolegle usytuowanymi względem siebie i jednocześnie pracującymi silnikami) ze sterowaniem objętościowym prędkości każdego silnika hydraulicznego obrotowego zespołem tzw. obiegu wtórnego silnika, układu zasilanego pompą o zmiennej wydajności na obrót wału pompy wyposażonej w regulator ciśnienia p.... (układu centralnego w okresie pracy jednego silnika).

Cytuj jako

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja w czasopiśmie
Typ:
artykuł w czasopiśmie z listy filadelfijskiej
Opublikowano w:
Polish Maritime Research nr 15, strony 21 - 29,
ISSN: 1233-2585
Język:
angielski
Rok wydania:
2008
Opis bibliograficzny:
Paszota Z.: Graphical presentation of the power of energy losses and power developed in the elements hydrostatic drive and control system. Part II. Rotational hydraulic motor speed parallel throtling control and volumetric control systems// Polish Maritime Research. -Vol. 15., iss. nr 4(58) (2008), s.21-29
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 98 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi