Hybrid dynamically balanced saw frame drive - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Hybrid dynamically balanced saw frame drive

Abstrakt

W pilarkach ramowych, w których rama piłowa jest napędzana poprzez mechanizm korbowy, generowana przez ramę piłową siła bezwładności oddziaływuje na fundament pilarki oraz na jej układ napędowy. W niniejszym artykule przedstawiono sposób eliminacji tych niekorzystnych zjawisk. Autorzy zaprezentowali dynamicznie wyrównoważony hybrydowy układ napędu ramy piłowej, w którym występuje akumulator energii kinetycznej przyłączony równolegle do układu napędowego. Dzięki temu rozwiązaniu wyeliminowano dynamiczne oddziaływania na podłoże, możliwe było zmniejszenie wymiarów pilarki, fundament stał się zbędny oraz można było zwiększyć ilość skoków ramy piłowej.

Cytowania

  • 1 4

    CrossRef

  • 0

    Web of Science

  • 2 3

    Scopus

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja w czasopiśmie
Typ:
artykuł w czasopiśmie z listy filadelfijskiej
Opublikowano w:
European Journal of Wood and Wood Products (HOLZ ALS ROH-UND WERKSTOFF) nr 60, wydanie 3, strony 202 - 206,
ISSN: 0018-3768
Język:
angielski
Rok wydania:
2002
Opis bibliograficzny:
Wasielewski R., Orłowski K.: Hybrid dynamically balanced saw frame drive// HOLZ ALS ROH-UND WERKSTOFF. -Vol. 60., iss. 3 (2002), s.202-206
DOI:
Cyfrowy identyfikator dokumentu elektronicznego (otwiera się w nowej karcie) 10.1007/s00107-002-0290-4
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 174 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi