Abstrakt
Artykuł ma na celu przedstawienie technik renderingu terenu w czasie rzeczywistym, w oparciu o najnowsze możliwości dzisiejszych kart graficznych. Głównym omawianym zagadnieniem będzie generacja sferycznej siatki terenu przy użyciu algorytmu opartego na ROAM oraz sześciennej projekcji wybrzuszeń. Ponadto zostaną poruszone takie zagadnienia jak spójność siatki terenu czy problemy związane z jej zmienno-rozdzielczościową naturą.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Aktywność konferencyjna
- Typ:
- publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
- Tytuł wydania:
- VII Ogólnopolska Konferencja Inżynierii Gier Komputerowych, Siedlce, 9-11 kwietnia 2010 strony 1 - 12
- Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2010
- Opis bibliograficzny:
- Gasiński K.: Implementacja sferycznej metody wizualizacji terenu przy użyciu algorytmu HRTMR// VII Ogólnopolska Konferencja Inżynierii Gier Komputerowych, Siedlce, 9-11 kwietnia 2010/ ed. Koło Naukowe Informatyków GENBiT. Siedlce: Akademia Podlaska, 2010, s.1-12
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 96 razy
Publikacje, które mogą cię zainteresować
Interakcyjna wizualizacja terenu rzeczywistego wykorzystująca klaster obliczeniowy
- D. Dalecki,
- J. Lebiedź,
- K. Mieloszyk
- + 1 autorów
2007