Implementacja sferycznej metody wizualizacji terenu przy użyciu algorytmu HRTMR - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Implementacja sferycznej metody wizualizacji terenu przy użyciu algorytmu HRTMR

Abstrakt

Artykuł ma na celu przedstawienie technik renderingu terenu w czasie rzeczywistym, w oparciu o najnowsze możliwości dzisiejszych kart graficznych. Głównym omawianym zagadnieniem będzie generacja sferycznej siatki terenu przy użyciu algorytmu opartego na ROAM oraz sześciennej projekcji wybrzuszeń. Ponadto zostaną poruszone takie zagadnienia jak spójność siatki terenu czy problemy związane z jej zmienno-rozdzielczościową naturą.

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Aktywność konferencyjna
Typ:
publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
Tytuł wydania:
VII Ogólnopolska Konferencja Inżynierii Gier Komputerowych, Siedlce, 9-11 kwietnia 2010 strony 1 - 12
Język:
polski
Rok wydania:
2010
Opis bibliograficzny:
Gasiński K.: Implementacja sferycznej metody wizualizacji terenu przy użyciu algorytmu HRTMR// VII Ogólnopolska Konferencja Inżynierii Gier Komputerowych, Siedlce, 9-11 kwietnia 2010/ ed. Koło Naukowe Informatyków GENBiT. Siedlce: Akademia Podlaska, 2010, s.1-12
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 95 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi