Abstrakt
W pracy zaprezentowano propozycję procesu projektowania zintegrowanych instrumentów marketingowych. Wyłoniono etapy tego procesu i je scharakteryzowano.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Aktywność konferencyjna
- Typ:
- publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
- Tytuł wydania:
- Innowacje w marketingu : młodzi o marketingu III strony 188 - 196
- Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2005
- Opis bibliograficzny:
- Dąbrowski D.: Integracja instrumentów marketingowych w fazie ich projektowania// Innowacje w marketingu : młodzi o marketingu III/ ed. [oprac. red. Marcin Skurczyński] ; Uniwersytet Gdański. Instytut Handlu zagranicznego. Zakład Marketingu. Sopot: Fundacja Rozwoju Uniwersytetu Gdańskiego, 2005, s.188-196
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 70 razy