Komunikacja marketingowa a wybrane narzędzia marketingu mobilnego - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Komunikacja marketingowa a wybrane narzędzia marketingu mobilnego

Abstrakt

Obecnie technologie mobilne mają znaczący wpływ na sposób życia i sposób prowadzenia biznesu. Bluetooth, SMS i QR code stają się istotnymi narzędziami komunikacji marketingowej, działając jako łącznik pomiędzy światem tradycyjnym, sieciami telefonii komórkowej oraz Internetem. Przedsiębiorstwa, organizacje non profit, jednostki administracji rządowej lub też gminy mogą wykorzystać kreatywny potencjał korzystając z tych instrumentów marketingu mobilnego, by skuteczniej komunikować się ze swoimi klientami. Prawdopodobnie już w najbliższej przyszłości wszystkie działania komunikacji marketingowej staną się interaktywne, a klienci staną się uczestnikami komunikacji, a nie odbiorcami przekazów.

Cytuj jako

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja w czasopiśmie
Typ:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Opublikowano w:
Ekonomiczne Problemy Usług strony 135 - 146,
ISSN: 1640-6818
Język:
polski
Rok wydania:
2012
Opis bibliograficzny:
Brzozowska-Woś M.: Komunikacja marketingowa a wybrane narzędzia marketingu mobilnego// Zeszyty Naukowe Ekonomiczne Problemy Usług. -., nr. nr 712 (2012), s.135-146
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 214 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi