Abstrakt
Problem wykorzystania energii hamowania przez jej odzysk na drodze elektrycznej nabrał znaczenia wraz z wprowadzeniem do eksploatacji pojazdów wyposażonych w energoelektroniczne przekształtnikowe układy napędowe, pozwalające na odzysk energii hamowania praktycznie w całym przedziale prędkości eksploatacyjnych. Jednym jednak z oczywistych warunków odzysku energii jest możliwość jej przejęcia przez inne pojazdy lub system zasilania.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
Technika Transportu Szynowego
strony 62 - 64,
ISSN: 1232-3829 - Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2003
- Opis bibliograficzny:
- Pazdro P.: Koncepcja ruchowej optymalizacji efektywności hamowania odzyskowego// TTS Technika Transportu Szynowego. -., nr. 1-2 (2003), s.62-64
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 114 razy
Publikacje, które mogą cię zainteresować
Próbna eksploatacja zasobnika superkondensatorowego w gdyńskiej sieci trolejbusowej
- M. Bartłomiejczyk,
- M. Połom,
- K. Staroński
2013