Marketing w Internecie - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Marketing w Internecie

Abstrakt

Opracowanie poświęcono marketingowi w Internecie. Struktura treści obejmuje genezę powstania Internetu, jego rozwój na świecie i w Polsce oraz omówienie najpopularniejszych usług internetowych wykorzystywanych w marketingu - poczta elektroniczna, grupy dyskusyjne oraz World Wide Web. Szczególną uwagę zwrócono także na problem sukcesu firmowej witryny internetowej, mierzony przez pryzmat satysfakcji jej użytkownika - klienta.

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja monograficzna
Typ:
rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
Rok wydania:
2005
Opis bibliograficzny:
Brzozowska-Woś M.: Marketing w Internecie// / : , 2005,
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 243 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi