Abstrakt
Scharakteryzowano centrum logistyczne i proces jego kształtowania. Omówiono marketingowe aspekty projektowania centrum logistycznego, w tym określenie partnerów, ich potrzeb oraz decyzji dotyczących profilu i zakresu działalności. Wymieniono marketingowe aspekty budowy centrum logistycznego, w tym kształtowanie personelu, pozyskanie poparcia jego budowy, przygotowanie i wdrożenie zintegrowanych instrumentów marketingowych, budowanie partnerskich relacji z podmiotami otoczenia. Wskazano marketingowe aspekty doskonalenia centrum logistycznego i sformułowano wnioski.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Aktywność konferencyjna
- Typ:
- publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
- Tytuł wydania:
- [Materiały] TRANSOG 2003. II Europejski Kongres Transportowy. 2nd European Transport Congress. strony 93 - 102
- Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2003
- Opis bibliograficzny:
- Koszałka J.: Marketingowe aspekty kształtowania centrum logistycznego// [Materiały] TRANSOG 2003. II Europejski Kongres Transportowy. 2nd European Transport Congress./ Szczecin: Fund. na rzecz Uniw. Szczec., 2003, s.93-102
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 87 razy