Abstrakt
Zmierzyć niemierzalne: funkcjonalność systemu, satysfakcja użytkownika a zarządzanie jakością.W artykule przedyskutowano możliwości opracowania nowego podejścia badawczego łączącego badania funkcjonalności, badania konsumenckie oraz wybrane techniki zarządzania jakością. Perspektywa badań konsumenckich jest postrzegana jako szczególnie obiecująca w kontekście rozwijającego się rynku produktów interaktywnych oraz dalszego rozwoju interakcji człowiek komputer (HCI - Human Interaction) jako dyscypliny naukowej.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Aktywność konferencyjna
- Typ:
- publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
- Tytuł wydania:
- Human - Computer Interaction: Theory and Practice. Mahwah. 2003 Part 1. Volume 1 of the Proceedings of HCI International 2003, 10th International Conference on Human - Computer Interaction, Symposium on Human Interface (Japan) 2003, 5th International Conference on Engineering Psychology and Cognitive Ergonomics, 2nd International Conference on Universal Access in Human - Computer Interaction. strony 411 - 415
- Język:
- angielski
- Rok wydania:
- 2003
- Opis bibliograficzny:
- Sikorski M.: Measuring the immeasurable: system usability, user satisfaction, and quality management.// Human - Computer Interaction: Theory and Practice. Mahwah. 2003 Part 1. Volume 1 of the Proceedings of HCI International 2003, 10th International Conference on Human - Computer Interaction, Symposium on Human Interface (Japan) 2003, 5th International Conference on Engineering Psychology and Cognitive Ergonomics, 2nd International Conference on Universal Access in Human - Computer Interaction./ ed. Ed. Jacko, C. Stephanidis. Mahwah New Yersey: Lawrence Erabum Associates, 2003, s.411-415
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 92 razy