Abstrakt
W artykule poddano dyskusji problematykę internetowej reklamy leków w aspekcie kosztów, efektywności, postrzegania i akceptacji przekazu reklamowego. Porównując wydajność kampanii reklamowych zamawianych w portach medycznych z promocją leków prowadzoną we własnym serwisie tematycznym. Na przykładzie praktycznego wdrożenia serwisu dla lekarzy wykazano korzyści marketingowe wynikające z prowadzenia własnych stron tematycznych na potrzeby reklamy leków.
Autorzy (3)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Aktywność konferencyjna
- Typ:
- publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
- Tytuł wydania:
- Electronic Commerce. Badania i rozwój. strony 157 - 162
- Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2003
- Opis bibliograficzny:
- Suchodolski W., Adamczyk A., Adamczyk J.: Medyczne serwisy internetowe w promocji wysokiego zaufania.// Electronic Commerce. Badania i rozwój. / ed. A. Tubielewicz. Gdańsk : Wydz. Zarz. i Ekon. P. Gdań., Electronic Marketing, P. Gdań. Międzywydz. Koło E-Commerce, 2003, s.157-162
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 99 razy