Metody budowania strategicznej karty wyników na przykładzie Wirtualnej Polski. - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Metody budowania strategicznej karty wyników na przykładzie Wirtualnej Polski.

Abstrakt

Jedną z metod przełożenia strategii na cele operacyjne firmy oraz kontroli jej wykonania jest ''strategiczna karta wyników'' ( ang. Balanced Scorecard,skrót: BSC), w której odpowiednio dobrane mierniki pozwalają na mierzenie wykonania strategii w perspektywie nie tylko finansowej, ale także: klienta,procesów wewnętrznych oraz nauki i rozwoju. Celem artykułu jest zaprezentowanie sposobu, w jaki prowadzono prace nad zbudowaniem karty wyników w Wirtualnej Polski S.A.

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Aktywność konferencyjna
Typ:
publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
Tytuł wydania:
Economics and values. strony 65 - 78
Język:
polski
Rok wydania:
2002
Opis bibliograficzny:
Waszczyk M.: Metody budowania strategicznej karty wyników na przykładzie Wirtualnej Polski.// Economics and values./ ed. J.Kubka Gdańsk: Tech. Univ. Gdań., 2002, s.65-78
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 160 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi