Abstrakt
Jedną z metod przełożenia strategii na cele operacyjne firmy oraz kontroli jej wykonania jest ''strategiczna karta wyników'' ( ang. Balanced Scorecard,skrót: BSC), w której odpowiednio dobrane mierniki pozwalają na mierzenie wykonania strategii w perspektywie nie tylko finansowej, ale także: klienta,procesów wewnętrznych oraz nauki i rozwoju. Celem artykułu jest zaprezentowanie sposobu, w jaki prowadzono prace nad zbudowaniem karty wyników w Wirtualnej Polski S.A.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Aktywność konferencyjna
- Typ:
- publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
- Tytuł wydania:
- Economics and values. strony 65 - 78
- Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2002
- Opis bibliograficzny:
- Waszczyk M.: Metody budowania strategicznej karty wyników na przykładzie Wirtualnej Polski.// Economics and values./ ed. J.Kubka Gdańsk: Tech. Univ. Gdań., 2002, s.65-78
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 160 razy