Miejsce i znaczenie nauczania praktycznego w planie studiów inżynierskich na Wydziale Mechanicznym Politechniki Gdańskiej - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Miejsce i znaczenie nauczania praktycznego w planie studiów inżynierskich na Wydziale Mechanicznym Politechniki Gdańskiej

Abstrakt

Referat dotyczy znaczenia nauczania praktycznego w kształceniu inżynierów mechaników na przykładzie Wydziału Mechanicznego Politechniki Gdańskiej. Przedstawiono w nim strukturę studiów, sylwetkę i kwalifikacje absolwentów oraz metody nauczania inżynierów. Omówiono proces dostosowania planów studiów i programów nauczania do wymogów Deklaracji Bolońskiej.Dużą uwagę skupiono na takich formach nauczania inżynierów, jak nauczanie grupowe i studenckie praktyki zawodowe.Zawiera także analizę standardów kształcenia dla kierunku Mechanika i Budowa Maszyn.

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja monograficzna
Typ:
rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
Tytuł wydania:
Studia trzystopniowe a jakość kształcenia w szkole wyższej : praca zbiorowa strony 233 - 247
Język:
polski
Rok wydania:
2007
Opis bibliograficzny:
Niegoda J., Rytlewski R.: Miejsce i znaczenie nauczania praktycznego w planie studiów inżynierskich na Wydziale Mechanicznym Politechniki Gdańskiej// Studia trzystopniowe a jakość kształcenia w szkole wyższej : praca zbiorowa/ ed. pod red. B.Sitarskiej, R. Droby i K. Jankowskiego Siedlce: Wydaw. Akad. Podl., 2007, s.233-247
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 106 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi