Miejsce i znaczenie nauczania praktycznego w planie studiów inżynierskich na Wydziale Mechanicznym Politechniki Gdańskiej
Abstrakt
Referat dotyczy znaczenia nauczania praktycznego w kształceniu inżynierów mechaników na przykładzie Wydziału Mechanicznego Politechniki Gdańskiej. Przedstawiono w nim strukturę studiów, sylwetkę i kwalifikacje absolwentów oraz metody nauczania inżynierów. Omówiono proces dostosowania planów studiów i programów nauczania do wymogów Deklaracji Bolońskiej.Dużą uwagę skupiono na takich formach nauczania inżynierów, jak nauczanie grupowe i studenckie praktyki zawodowe.Zawiera także analizę standardów kształcenia dla kierunku Mechanika i Budowa Maszyn.
Autorzy (2)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja monograficzna
- Typ:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Tytuł wydania:
- Studia trzystopniowe a jakość kształcenia w szkole wyższej : praca zbiorowa strony 233 - 247
- Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2007
- Opis bibliograficzny:
- Niegoda J., Rytlewski R.: Miejsce i znaczenie nauczania praktycznego w planie studiów inżynierskich na Wydziale Mechanicznym Politechniki Gdańskiej// Studia trzystopniowe a jakość kształcenia w szkole wyższej : praca zbiorowa/ ed. pod red. B.Sitarskiej, R. Droby i K. Jankowskiego Siedlce: Wydaw. Akad. Podl., 2007, s.233-247
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 107 razy