Abstrakt
Artykuł porusza zagadnienia związane z zarządzaniem zaufaniem w organizacji, ze szczególnym uwzględnieniem atrybutów, które charakteryzują pracowników godnych zaufania. Zaprezentowano trzy główne kategorie kompetencji pracowniczych wzmacniających wiarygodność i reputację: styl działania, relacje interpersonalne i wartości osobiste. Na tym tle przedstawiono cechy charakteryzujące pracowników młodych (pokolenie Y) i dojrzałych (powyżej 45 r.ż.) by ocenić, które z nich mogą być podstawą budowania kultury organizacyjnej opartej na zaufaniu.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pobierz publikację
pobrano 23 razy
- Wersja publikacji
- Accepted albo Published Version
- Licencja
- otwiera się w nowej karcie
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
Przedsiębiorstwo we współczesnej gospodarce - teoria i praktyka
strony 17 - 27,
ISSN: 2084-6495 - Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2012
- Opis bibliograficzny:
- Krawczyk-Bryłka B.: Młodość czy dojrzałość? - komu ufają pracodawcy.// Przedsiębiorstwo we współczesnej gospodarce - teoria i praktyka. -., nr. 3 (2012), s.17-27
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 67 razy