Modelowanie trakcyjnego układu napędowego z silnikiem ipm ze sterownikiem cyfrowym w środowisku matlab/simulink - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Modelowanie trakcyjnego układu napędowego z silnikiem ipm ze sterownikiem cyfrowym w środowisku matlab/simulink

Abstrakt

Referat przedstawia model symulacyjny trakcyjnego układu napędowego z silnikiem IPM. Omówiono strukturę układu oraz algorytm sterowania momentem silnika. Opisano model symulacyjny uwzględniający technikę modulacji napięć wyjściowych falownika typu SVM oraz dyskretne działanie sterownika cyfrowego. Przedstawiono wybrane wyniki symulacyjne i skonfrontowano je z otrzymanymi z rzeczywistego układu napędowego. Opisano przyczyny różnic w wynikach oraz kierunek dalszych działań.

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Aktywność konferencyjna
Typ:
publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
Tytuł wydania:
Nowoczesna trakcja elektryczna w zintegrowanej Europie XXI wieku : MET '2007 : 8 międzynarodowa konferencja naukowa [...], Warszawa, 27-29 września 2007 : materiały konferencyjne strony 98 - 102
Język:
polski
Rok wydania:
2007
Opis bibliograficzny:
Jarzębowicz L., Karwowski K., Mizan M.: Modelowanie trakcyjnego układu napędowego z silnikiem ipm ze sterownikiem cyfrowym w środowisku matlab/simulink// Nowoczesna trakcja elektryczna w zintegrowanej Europie XXI wieku : MET '2007 : 8 międzynarodowa konferencja naukowa [...], Warszawa, 27-29 września 2007 : materiały konferencyjne/ ed. Zakład Trakcji Elektrycznej. Instytut Maszyn Elektrycznych Politechniki Warszawskiej [i in.]. Warszawa: Instytut Maszyn Elektrycznych Politechniki Warszawskiej, 2007, s.98-102
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 93 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi