Abstrakt
SP4CE stands for Strategic Partnership for Creativity and Entrepreneurship project which has been funded with support from the European Commission under the ERASMUS+ Programme in the period 1st September 2014 - 31st August 2017. The main purpose of SP4CE project is to design innovative e-learning tools for collaboration between students, enterprises and teachers. It concentrates on identifying users’ needs and supports the development of relations between them by mentoring and consulting activities [1]. WordPress and Moodle were chosen for the portal development [2], [3]. It supports communication among three main target groups: coaches, mentors (teachers) and students. The portal connects companies, universities (schools) and young people who want to enter the labour market. In order to ensure the project sustainability the project partners took part in Moodle MOOCs [4]. More over a dedicated SP4CE Learning Room in MoodleCloud [5] was established in order to support a co-operation with the EMMA MOOCs team provider [6].
Cytowania
-
0
CrossRef
-
0
Web of Science
-
0
Scopus
Autorzy (4)
Cytuj jako
Pełna treść
- Wersja publikacji
- Accepted albo Published Version
- Licencja
- Copyright (2016, IEEE)
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Aktywność konferencyjna
- Typ:
- publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
- Tytuł wydania:
- 14th IEEE International Conference on Emerging eLearning Technologies and Applications strony 1 - 6
- Rok wydania:
- 2016
- Opis bibliograficzny:
- Grabowska, A., Czaja A., Kozłowska E., Pałasz P.: MOOCs in SP4CE - case studies (Strategic Partnership for Creativity and Entrepreneurship)// 14th IEEE International Conference on Emerging eLearning Technologies and Applications/ Stary Smokowiec: IEEE, 2016, s.1-6
- DOI:
- Cyfrowy identyfikator dokumentu elektronicznego (otwiera się w nowej karcie) 10.1109/iceta.2016.7802086
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 103 razy
Publikacje, które mogą cię zainteresować
Przykłady dobrej praktyki w projekcie SP4CE Erasmums+
- A. Czaja,
- A. Grabowska,
- E. Kozłowska
- + 1 autorów