Motives for Going International and Entry Modes of Family Firms in Poland - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Motives for Going International and Entry Modes of Family Firms in Poland

Abstrakt

The artucule in the theoretical part focuses on theoretical concepts of firm internationalisation and specifics of internationalisation of FBs, especially their motives for going international. In the empirical part the quqantitative approach is adopted. The results of survey are presented on the sample of 216 firms, including 88 FBs. The statistical analysis is carried out

Cytowania

  • 1 4

    CrossRef

  • 0

    Web of Science

  • 0

    Scopus

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja w czasopiśmie
Typ:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Opublikowano w:
Journal of Intercultural Management nr 6, strony 5 - 18,
ISSN: 2080-0150
Język:
angielski
Rok wydania:
2014
Opis bibliograficzny:
Daszkiewicz N., Wach k.: Motives for Going International and Entry Modes of Family Firms in Poland// Journal of Intercultural Management. -Vol. 6., nr. 2 (2014), s.5-18
DOI:
Cyfrowy identyfikator dokumentu elektronicznego (otwiera się w nowej karcie) 10.2478/joim-2014-0008
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 123 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi