Abstrakt
Polskie szkoły wyższe funkcjonujące w otoczeniu rynkowym zmuszone są do stosowania działań marketingowych. Jednym z nieodzownych elementów związanych z marketingiem, a zarazem warunkiem "dobrego" jego zastosowania są badania marketingowe. W opracowaniu przedstawiono różne rodzaje badań niezbędne dla szkół wyższych. Uporządkowano je z punktu widzenia podejmowanych działań marketingowych związanych z klientami. Takie spojrzenie na badania marketingowe jest o tyle ważne, o ile wskazuje, jakim celom mają one służyć oraz w jakich obszarach można i należy je wykorzystywać.
Autorzy (2)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja monograficzna
- Typ:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Tytuł wydania:
- Tożsamość i wizerunek marketingu. - [praca zbiorowa] strony 518 - 526
- Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2009
- Opis bibliograficzny:
- Drapińska A., Gołąb-Andrzejak E.: Możliwości zastosowania badań marketingowych w szkołach wyższych// Tożsamość i wizerunek marketingu. - [praca zbiorowa]/ ed. ed. Roman Niestrój. Warszawa: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2009, s.518-526
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 102 razy
Publikacje, które mogą cię zainteresować
Kapitał marki miasta Gdańska - ujęcie marketingowe
- A. Dziadkiewicz,
- E. Sokołowska,
- P. Juchniewicz