Możliwości zastosowania badań marketingowych w szkołach wyższych - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Możliwości zastosowania badań marketingowych w szkołach wyższych

Abstrakt

Polskie szkoły wyższe funkcjonujące w otoczeniu rynkowym zmuszone są do stosowania działań marketingowych. Jednym z nieodzownych elementów związanych z marketingiem, a zarazem warunkiem "dobrego" jego zastosowania są badania marketingowe. W opracowaniu przedstawiono różne rodzaje badań niezbędne dla szkół wyższych. Uporządkowano je z punktu widzenia podejmowanych działań marketingowych związanych z klientami. Takie spojrzenie na badania marketingowe jest o tyle ważne, o ile wskazuje, jakim celom mają one służyć oraz w jakich obszarach można i należy je wykorzystywać.

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja monograficzna
Typ:
rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
Tytuł wydania:
Tożsamość i wizerunek marketingu. - [praca zbiorowa] strony 518 - 526
Język:
polski
Rok wydania:
2009
Opis bibliograficzny:
Drapińska A., Gołąb-Andrzejak E.: Możliwości zastosowania badań marketingowych w szkołach wyższych// Tożsamość i wizerunek marketingu. - [praca zbiorowa]/ ed. ed. Roman Niestrój. Warszawa: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2009, s.518-526
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 102 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi