Abstrakt
Multimodal attention stimulator was proposed and tested for improving auditory and visual attention, including pupils with developmental dyslexia. Results of the conducted experiments shown that the designed stimulator can be used in order to improve comprehension during reading tasks. The changes in the visual attention, observed in reading test results, translate into the overall reading performance.
Cytowania
-
0
CrossRef
-
0
Web of Science
-
0
Scopus
Autorzy (3)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Aktywność konferencyjna
- Typ:
- materiały konferencyjne indeksowane w Web of Science
- Opublikowano w:
-
LECTURE NOTES IN COMPUTER SCIENCE
nr 9759,
strony 568 - 571,
ISSN: 0302-9743 - Tytuł wydania:
- 15th International Conference on Computers Helping People with Special Needs (ICCHP) strony 568 - 571
- Język:
- angielski
- Rok wydania:
- 2016
- Opis bibliograficzny:
- Czyżewski A., Kostek B., Kosikowski Ł..: Multimodal Attention Stimulator, W: 15th International Conference on Computers Helping People with Special Needs (ICCHP), 2016, ,.
- DOI:
- Cyfrowy identyfikator dokumentu elektronicznego (otwiera się w nowej karcie) 10.1007/978-3-319-41267-2_80
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 107 razy
Publikacje, które mogą cię zainteresować
The Innovative Faculty for Innovative Technologies
- P. Odya,
- P. Szczuko,
- A. Czyżewski
- + 3 autorów
2013