Abstrakt
Funkcjonowanie szkół wyższych na coraz bardziej konkurencyjnym rynku zmusza je do stosowania działań marketingowych. Jednym z głównych elementów tych działań jest tworzenie nowych i umacnianie już nawiązanych relacji z klientami (studentami). Pierwszym etapem w ramach tego procesu jest komunikowanie się z kandydatami na studia. Aby działania, podejmowane w początkowym stadium tworzenia relacji, były skuteczne powinny bazować na właściwie dobranych narzędziach komunikacji. Wyniki badań przedstawione w niniejszym artykule pokazały, które kanały i narzędzia komunikacji odgrywają najważniejszą rolę.
Autorzy (2)
Cytuj jako
Pełna treść
pobierz publikację
pobrano 52 razy
- Wersja publikacji
- Accepted albo Published Version
- Licencja
- otwiera się w nowej karcie
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
Ekonomiczne Problemy Usług
strony 289 - 295,
ISSN: 1640-6818 - Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2009
- Opis bibliograficzny:
- Drapińska A., Gołąb-Andrzejak E.: Narzędzia komunikacji uczelni z kandydatami na studia w świetle badań// Ekonomiczne Problemy Usług. -., iss. 42 (2009), s.289-295
- Źródła finansowania:
-
- Publikacja bezkosztowa
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 96 razy