Abstrakt
Istnieje wiele definicji wirtualnej rzeczywistości (VR – Virtual Reality), które mniej lub bardziej pokrywają się ze sobą w różnych obszarach naukowych. Obecnie, gdy używamy określenia „VR”, odnosi się ono konkretnie do obrazów generowanych komputerowo, które zostały specjalnie zaprojektowane tak, aby dostarczyć jak najbardziej immersyjnych wrażeń. Sporo opracowań mówi również, że VR musi być interaktywna. To odróżniałoby ją od takich rozwiązań jak filmy 3D, wideo 360 itp.
Autorzy (2)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach
- Opublikowano w:
-
Pismo PG
strony 30 - 32,
ISSN: 1429-4494 - Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2022
- Opis bibliograficzny:
- Fidurski K., Falkowski-Gilski P.: Nauka w świecie cyfrowym okiem młodego inżyniera - początki techniki wirtualnej rzeczywistości// Pismo PG -Vol. 1,iss. 257 (2022), s.30-32
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 191 razy
Publikacje, które mogą cię zainteresować
Nauka – edukacja – przemysł : synergiczna współpraca dla innowacyjności
- B. Marek,
- W. Kamrat,
- M. Każmierkowski
- + 6 autorów
2017