Abstrakt
Nieprzestrzeganie podziemnego zarysu skrajni budowli przy projektowaniu i budowie linii kolejowej powoduje liczne niedogodności podczas późniejszej eksploatacji linii. Poważną konsekwencją są utrudnienia przy zmechanizowanym oczyszczaniu podsypki lub jej wymianie. Problem można częściowo rozwiązać stosując niekonwencjonalne metody wymiany podsypki. A artykule przedstawiono sposób zastosowany na linii metra 3 Vermelha w Sao Paulo w Brazylii.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
Zeszyty Naukowo-Techniczne Stowarzyszenia Inżynierów i Techników Komunikacji w Krakowie. Seria: Materiały Konferencyjne
strony 367 - 378,
ISSN: 1231-9155 - Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2011
- Opis bibliograficzny:
- Nowakowski M.: Niekonwencjonalna metoda wymiany podsypki w metrze w Sao Paulo// Zeszyty Naukowo-Techniczne Stowarzyszenia Inżynierów i Techników Komunikacji w Krakowie. Seria: Materiały Konferencyjne. -., nr. Z. 158 (2011), s.367-378
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 80 razy