Nieświadome decyzje konsumentów - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Nieświadome decyzje konsumentów

Abstrakt

Artykuł pokazuje niektóre aspekty znaczenia procesów nieświadomych dla dokonywania decyzji przez konsumentów. Ukazane jest w nim podejście, według którego konsument nie jest jednostką w pełni racjonalną, a raczej wykazuje się tendencją do racjonalizowania swoich wyborów po fakcie.

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja monograficzna
Typ:
rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
Tytuł wydania:
Różnorodnosć przemian społecznych, politycznych i kulturowych we współczesnym świecie strony 165 - 172
Język:
polski
Rok wydania:
2007
Opis bibliograficzny:
Ziemiański P.: Nieświadome decyzje konsumentów// Różnorodnosć przemian społecznych, politycznych i kulturowych we współczesnym świecie/ ed. pod redakcją Bolesława Garbacika ; Politechnika Gdańska. Wydział Zarządzania i Ekonomii. Katedra Nauk Społecznych. Gdańsk: Politechnika Gdańska. Wydział Ekonomii i Zarządzania, 2007, s.165-172
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 127 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi