Abstrakt
W niniejszej publikacji autorzy zaprezentowali obszary możliwe do doskonalenia zarówno pod kątem jakości jak i środowiska na przykładzie usług gastronomicznych. W tym celu wykorzystany został klasyczny podział działań w zarządzaniu operacyjnym na obszary wejścia, operacji oraz wyjścia.
Autorzy (2)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
PRACE I MATERIAŁY WYDZIAŁU ZARZĄDZANIA UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO
nr 10,
strony 305 - 317,
ISSN: 1732-1565 - Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2012
- Opis bibliograficzny:
- Zieliński G., Szymańska-Brałkowska M.: Obszary projakościowe i prośrodowiskowe podlegające doskonaleniu w usługach gastronomicznych// PRACE I MATERIAŁY WYDZIAŁU ZARZĄDZANIA UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO. -Vol. 10., nr. no. 3, Part 1 (2012), s.305-317
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 77 razy