Abstrakt
Celem niniejszego opracowania jest identyfikacja ogólnych wymiarów jakości usług występujących w usłudze dowolnego rodzaju, a następnie analiza zmian wpływających na te poszczególne wymiary, wraz z odpowiedzią na pytanie, jak zmiany te przełożą się na charakter każdego ze zidentyfikowanych wcześniej wymiarów usług.
Autorzy (2)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
Prace Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku
nr Nowe koncepcje w zarządzaniu organizacją wobec wyzwań otoczenia,
strony 111 - 119,
ISSN: 1899-9867 - Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2013
- Opis bibliograficzny:
- Łopatowska J., Zieliński G.: Obszary zmian w wymiarach jakości usług// Prace Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku. -Vol. Nowe koncepcje w zarządzaniu organizacją wobec wyzwań otoczenia., nr. 22 (2013), s.111-119
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 101 razy