Ocena działań marketingowych instytucji kultury na transgranicznym rynku podzielonego granicą miasta Cieszyn-Czeski Cieszyn - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Ocena działań marketingowych instytucji kultury na transgranicznym rynku podzielonego granicą miasta Cieszyn-Czeski Cieszyn

Abstrakt

Cytowania

  • 2

    CrossRef

  • 0

    Web of Science

  • 0

    Scopus

Autor (1)

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja w czasopiśmie
Typ:
Publikacja w czasopiśmie
Opublikowano w:
MARKETING I RYNEK nr 2020, wydanie 7, strony 3 - 14,
ISSN: 1231-7853
ISSN:
12317853
Rok wydania:
2020
DOI:
Cyfrowy identyfikator dokumentu elektronicznego (otwiera się w nowej karcie) 10.33226/1231-7853.2020.7.1
Weryfikacja:
Brak weryfikacji

wyświetlono 21 razy

Meta Tagi