On the influence of the acceleration recording time on the calculation of impact severity indexes - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

On the influence of the acceleration recording time on the calculation of impact severity indexes

Abstrakt

The paper concerns with the analysis of normative requirements pertaining to experimental setup of a crash test and its numerical modelling. An overview of parameters describing the collision of a vehicle with a road restraining system is presented. A short description of a concrete road safety barrier is presented. A brief description of numerical modelling procedures for crash tests is given as well. The parametric influence analysis is performed of the acceleration recording time on various crash test functionality parameters The simulations are carried out using LS-DYNA finite element code with a solver version R.8.1

Cytowania

  • 3

    CrossRef

  • 0

    Web of Science

  • 3

    Scopus

Cytuj jako

Pełna treść

pobierz publikację
pobrano 62 razy
Wersja publikacji
Accepted albo Published Version
Licencja
Creative Commons: CC-BY otwiera się w nowej karcie

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja w czasopiśmie
Typ:
artykuły w czasopismach
Opublikowano w:
MATEC Web of Conferences nr 219, strony 1 - 8,
ISSN: 2261-236X
Język:
angielski
Rok wydania:
2018
Opis bibliograficzny:
Pachocki Ł., Bruski D., Chróścielewski J., Wilde K., Witkowski W.: On the influence of the acceleration recording time on the calculation of impact severity indexes// MATEC Web of Conferences -Vol. 219, (2018), s.1-8
DOI:
Cyfrowy identyfikator dokumentu elektronicznego (otwiera się w nowej karcie) 10.1051/matecconf/201821903010
Bibliografia: test
  1. European Standard EN 1317-1:2010. Road Restraint Systems -Part 1 (2010) otwiera się w nowej karcie
  2. European Standard EN 1317-2:2010. Road Restraint Systems -Part 2 (2010) otwiera się w nowej karcie
  3. British Standard PD CEN/TR 16303-1:2012. Road Restraint Systems -Part 1 (2012) otwiera się w nowej karcie
  4. British Standard PD CEN/TR 16303-1:2012. Road Restraint Systems -Part 4 (2012) otwiera się w nowej karcie
  5. J.O. Halquist, LS-DYNA Theory Manual, USA (2006)
  6. LSTC, LS-DYNA Keyword User's Manual, USA (2015)
  7. NCAC, Crash Simulation Vehicle Models (accessed 10.03.2016) otwiera się w nowej karcie
  8. Y. Murray, FHA, User's Manual for LS-DYNA Concrete Material Model 159, (2007)
  9. Y. Murray, A. Abu-Odeh, R. Bligh, FHA, Evaluation of LS-DYNA Concrete Material Model 159 (2007)
  10. K. Jamroz, S. Burzyński, W. Witkowski, K. Wilde, Advances in Mechanics: Theoretical, Computational and Interdisciplinary Issues, 231-234 (2016) otwiera się w nowej karcie
  11. W. Borkowski, Z. Hryciów, P. Rybak, J. Wysocki, JKONESPaT, 17, 65-71 (2010) otwiera się w nowej karcie
  12. M. Brovinsek, M. Vesenjak, M. Ulbin, Z. Ren, EFA, 14, 1711-1718 (2007) otwiera się w nowej karcie
  13. K. Wilde, K. Jamroz, D. Bruski, S. Burzyński, J. Chróścielewski, W. Witkowski, JCEEA, XXXIII, 455-467 (2016) otwiera się w nowej karcie
  14. M. Klasztorny, D. Nycz, P. Szurgott, IJoC, 21, 6, 644-659 (2016) otwiera się w nowej karcie
  15. M. Klasztorny, K. Zielonka, D. Nycz, P. Posuniak, R. Romanowski, ACME, 18, 339- 355 (2018) otwiera się w nowej karcie
  16. K. Wilde, K. Jamroz, D. Bruski, M. Budzyński, S. Burzyński, J. Chróścielewski, W. Witkowski, ACME, 63, 187-199 (2017) otwiera się w nowej karcie
Źródła finansowania:
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 108 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi