Abstrakt
Celem pracy było sprawdzenie, w jaki sposób zachowania konsumenckie determinowane czynnikami społecznymi różnicują percepcję atrybutów kształtujących wiarygodność internetowych serwisów handlowych. Doświadczenie w transakcjach on-line oraz poczucie własnej skuteczności konsumentów nie przyczyniały się do powstawanie różnic. Kobiety, inaczej niż mężczyźni, potrzebowały więcej rekomendacji i były bardziej wyczulone na nieprofesjonalizm w sieci. Jednak może być to warunkowane odmiennością rodzajów kupowanych produktów.
Autorzy (3)
Cytuj jako
Pełna treść
pobierz publikację
pobrano 17 razy
- Wersja publikacji
- Accepted albo Published Version
- Licencja
- otwiera się w nowej karcie
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
PRACE NAUKOWE UNIWERSYTETU EKONOMICZNEGO WE WROCŁAWIU
nr Nr 212,
ISSN: 1899-3192 - Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2011
- Opis bibliograficzny:
- Basińska B., Garnik I., Sikorski M.: Percepcja wiarygodności internetowych serwisów handlowych w kontekście zachowań konsumenckich // PRACE NAUKOWE UNIWERSYTETU EKONOMICZNEGO WE WROCŁAWIU. -Vol. Nr 212., (2011),
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 91 razy