Personal Branding in the Knowledge Economy: The Inter-relationship between Corporate and Employee Brands
Abstrakt
https://www.taylorfrancis.com/books/mono/10.4324/9781003178248/personal-branding-knowledge-economy-wioleta-kucharska
Cytowania
-
3
CrossRef
-
0
Web of Science
-
3
Scopus
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pobierz publikację
pobrano 180 razy
- Wersja publikacji
- Accepted albo Published Version
- DOI:
- Cyfrowy identyfikator dokumentu elektronicznego (otwiera się w nowej karcie) 10.4324/9781003178248
- Licencja
- otwiera się w nowej karcie
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja monograficzna
- Typ:
- książka - monografia autorska/podręcznik w języku o zasięgu międzynarodowym
- Język:
- angielski
- Rok wydania:
- 2022
- Opis bibliograficzny:
- Kucharska W.: Personal Branding in the Knowledge Economy: The Inter-relationship between Corporate and Employee Brands. New York: Routledge, 2022. 188 s. ISBN 9781003178248
- DOI:
- Cyfrowy identyfikator dokumentu elektronicznego (otwiera się w nowej karcie) 10.4324/9781003178248
- Źródła finansowania:
-
- Działalność statutowa/subwencja
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 318 razy