Abstrakt
Przedstawiono koncepcję wdrażania procesowego podejścia do zarządzania jakością, w tym pierwsze trzy etapy tego podejścia: zrozumienie procesów, ich identyfikacja i określenie powiązań między nimi.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
Q Jakości
strony 15 - 25,
ISSN: 1730-1165 - Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2003
- Opis bibliograficzny:
- Grudowski P.: Podejście procesowe do zarządzania jakością wg wymagań normy PN-EN ISO 9001:2001// Q Jakości. -., nr. 2 (2003), s.15-25
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 117 razy