Podstawy teoretyczne zjawisk wibroakustycznych występujących na przejazdach kolejowo - drogowych - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Podstawy teoretyczne zjawisk wibroakustycznych występujących na przejazdach kolejowo - drogowych

Abstrakt

Poziom zjawisk wibroakustycznych generowanych przez pojazdy samochodowe i kolejowe do środowiska jest zależny od wielu czynników. Są nimi np.: typ/rodzaj opon i nawierzchni, opór aerodynamiczny, konstrukcja pojazdu i jego stan techniczny. Dodatkowo impulsy dźwiękowe mogą pochodzić od uderzeń opon w znajdujące się na drodze przeszkody i infrastrukturę drogową. Do infrastruktury drogowej mającej wpływ na poziom emitowanych zjawisk wibroakustycznych należy zaliczyć przejazdy kolejowo – drogowe.

Autorzy (4)

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Aktywność konferencyjna
Typ:
publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
Tytuł wydania:
Międzynarodowa Konferencja Naukowa : ransport XXI Weku strony 297 - 298
Język:
polski
Rok wydania:
2016
Opis bibliograficzny:
Licow R., Tomaszewski F., Polasik J., Waluś K.: Podstawy teoretyczne zjawisk wibroakustycznych występujących na przejazdach kolejowo - drogowych// Międzynarodowa Konferencja Naukowa : ransport XXI Weku/ ed. Mirosław Siergiejczyk Warszawa: Wydział Transportu Politechniki Warszawskiej, 2016, s.297-298
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 144 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi