Abstrakt
Poziom zjawisk wibroakustycznych generowanych przez pojazdy samochodowe i kolejowe do środowiska jest zależny od wielu czynników. Są nimi np.: typ/rodzaj opon i nawierzchni, opór aerodynamiczny, konstrukcja pojazdu i jego stan techniczny. Dodatkowo impulsy dźwiękowe mogą pochodzić od uderzeń opon w znajdujące się na drodze przeszkody i infrastrukturę drogową. Do infrastruktury drogowej mającej wpływ na poziom emitowanych zjawisk wibroakustycznych należy zaliczyć przejazdy kolejowo – drogowe.
Autorzy (4)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Aktywność konferencyjna
- Typ:
- publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
- Tytuł wydania:
- Międzynarodowa Konferencja Naukowa : ransport XXI Weku strony 297 - 298
- Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2016
- Opis bibliograficzny:
- Licow R., Tomaszewski F., Polasik J., Waluś K.: Podstawy teoretyczne zjawisk wibroakustycznych występujących na przejazdach kolejowo - drogowych// Międzynarodowa Konferencja Naukowa : ransport XXI Weku/ ed. Mirosław Siergiejczyk Warszawa: Wydział Transportu Politechniki Warszawskiej, 2016, s.297-298
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 142 razy
Publikacje, które mogą cię zainteresować
Podstawy teoretyczne zjawisk wibroakustycznych występujących na przejazdach kolejowo - drogowych
- R. Licow,
- F. Tomaszewski,
- K. J. Waluś
- + 1 autorów
2016