Pomiary i analiza dźwięku w filmie oraz w reklamach filmowych z wykorzystaniem modelu głośności LKFS . - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Pomiary i analiza dźwięku w filmie oraz w reklamach filmowych z wykorzystaniem modelu głośności LKFS .

Abstrakt

Celem niniejszej pracy był pomiar dźwięku filmie, zapowiedziach filmów oraz reklamach poprzedzających projekcję filmu. W referacie w pierwszej kolejności przywołano problemy związane z pomiarem dźwięku, rekomendacje, które wskazują na dopuszczalne poziomy projekcji filmowej oraz przywołano jednostki, które są wykorzystywane w określaniu głośności projekcji. Następnie przedstawiono pomiary, kalibrację sprzętu pomiarowego oraz analizę otrzymanych wyników. W podsumowaniu zawarto wnioski dotyczące pomierzonych poziomów głośności w warunkach kinowych, płytach DVD i Blu-ray oraz w serwisie YouTube.

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Aktywność konferencyjna
Typ:
publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
Tytuł wydania:
15 th International Symposium on New Trends in Audio and Video strony 1 - 13
Język:
polski
Rok wydania:
2014
Opis bibliograficzny:
Milarska K., Zakrzewski A., Kostek B.: Pomiary i analiza dźwięku w filmie oraz w reklamach filmowych z wykorzystaniem modelu głośności LKFS .// 15 th International Symposium on New Trends in Audio and Video/ ed. Andrzej Dobrucki Politechnika Wrocławska: Polska Sekcja Audio Engineering Society, 2014, s.1-13
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 113 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi