Pomiary i analiza dźwięku w filmie oraz w reklamach filmowych z wykorzystaniem modelu głośności LKFS .
Abstrakt
Celem niniejszej pracy był pomiar dźwięku filmie, zapowiedziach filmów oraz reklamach poprzedzających projekcję filmu. W referacie w pierwszej kolejności przywołano problemy związane z pomiarem dźwięku, rekomendacje, które wskazują na dopuszczalne poziomy projekcji filmowej oraz przywołano jednostki, które są wykorzystywane w określaniu głośności projekcji. Następnie przedstawiono pomiary, kalibrację sprzętu pomiarowego oraz analizę otrzymanych wyników. W podsumowaniu zawarto wnioski dotyczące pomierzonych poziomów głośności w warunkach kinowych, płytach DVD i Blu-ray oraz w serwisie YouTube.
Autorzy (3)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Aktywność konferencyjna
- Typ:
- publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
- Tytuł wydania:
- 15 th International Symposium on New Trends in Audio and Video strony 1 - 13
- Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2014
- Opis bibliograficzny:
- Milarska K., Zakrzewski A., Kostek B.: Pomiary i analiza dźwięku w filmie oraz w reklamach filmowych z wykorzystaniem modelu głośności LKFS .// 15 th International Symposium on New Trends in Audio and Video/ ed. Andrzej Dobrucki Politechnika Wrocławska: Polska Sekcja Audio Engineering Society, 2014, s.1-13
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 113 razy