Rynek nowoczesnych powierzchni handlowych w Polsce - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Rynek nowoczesnych powierzchni handlowych w Polsce

Abstrakt

Analizując rynek nieruchomości w Polsce należy zwrócić uwagę na dynamiczny wzrost podaży nowoczesnych powierzchni handlowych. Są to głównie obiekty wielkich sieci handlowych, o dużej sile oddziaływania na tradycyjne struktury - główne ulice handlowe. W większości polskich miast ceny najmu są nieznacznie niższe od cen w sąsiadujących centrach handlowych. Rynek polski jest nadal chłonny na nowoczesne powierzchnie, mimo to winny one racjonalnie korzystać z zasobów miejskich i współgrać z istniejącymi układami handlowymi.

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja w czasopiśmie
Typ:
artykuły w czasopismach
Język:
polski
Rok wydania:
2006
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 110 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi