Abstrakt
Komunikacja marketingowa firmy w Internecie musi uwzględniać tzw. marketing w wyszukiwarkach internetowych (SEM). O efektywnej obecności przedsiębiorstwa w Sieci można mówić, gdy łatwo znaleźć serwis internetowy uwzględniając organiczne wyniki wyszukiwania wyszukiwarek, reklamy typu pay-per-click, optymalizację kluczowych fraz, istotność linków przychodzących (zewnętrznych) oraz wartość zamieszczonych treści. Każdy element projektu strony internetowej (struktura kodu, zamieszczone treści i grafika) powinien łączyć w sobie cele SEM z pozostałymi instrumentami komunikacji marketingowej. SEM to proces promowania serwisu internetowego m. in. za pośrednictwem pozycjonowania stron oraz płatnej reklamy w wyszukiwarkach internetowych. Dzięki pozycjonowaniu można poprawić rankingi strony dla istotnych słów kluczowych w wynikach wyszukiwania, poprawić strukturę serwisu, jego treści oraz liczby linków przychodzących. Istotne jest również to, że pozycjonowanie jest jedną z tańszych instrumentów komunikacji marketingowej w Internecie.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
- Wersja publikacji
- Accepted albo Published Version
- Licencja
- otwiera się w nowej karcie
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
Ekonomiczne Problemy Usług
nr T. II,
strony 649 - 657,
ISSN: 1640-6818 - Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2011
- Opis bibliograficzny:
- Brzozowska-Woś M.: Search engine marketing jako istotne narzędzie komunikacji marketingowej// Zeszyty Naukowe Ekonomiczne Problemy Usług. -Vol. T. II., nr. Nr 651 (2011), s.649-657
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 234 razy