Abstrakt
Rozdział w monografii opisujący problemy związane z formułowaniem oraz realizowaniem strategii w małych przedsiębiorstwach. Opisano w nim także wyniki badań empirycznych dotyczących strategii wzrostu firm funkcjonujących w regionie gdańskim.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja monograficzna
- Typ:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku w języku o zasięgu międzynarodowym
- Tytuł wydania:
- SMEs in modern economics : selected issues strony 35 - 43
- Język:
- angielski
- Rok wydania:
- 2008
- Opis bibliograficzny:
- Wasilczuk J.: Strategy in small firms// SMEs in modern economics : selected issues/ ed. Julita E. Wasilczuk, Krzysztof Zięba (eds.). Szczecin: My Book Publishing, 2008, s.35-43
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 57 razy