Strategy in small firms - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Strategy in small firms

Abstrakt

Rozdział w monografii opisujący problemy związane z formułowaniem oraz realizowaniem strategii w małych przedsiębiorstwach. Opisano w nim także wyniki badań empirycznych dotyczących strategii wzrostu firm funkcjonujących w regionie gdańskim.

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja monograficzna
Typ:
rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku w języku o zasięgu międzynarodowym
Tytuł wydania:
SMEs in modern economics : selected issues strony 35 - 43
Język:
angielski
Rok wydania:
2008
Opis bibliograficzny:
Wasilczuk J.: Strategy in small firms// SMEs in modern economics : selected issues/ ed. Julita E. Wasilczuk, Krzysztof Zięba (eds.). Szczecin: My Book Publishing, 2008, s.35-43
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 57 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi