Studenckie Staże Zawodowe - Analiza Procesu Kwalifikacji w Kontekście Dopasowania Człowiek - Organizacja
Abstrakt
Proces kwalifikacji studentów na staże zawodowe ma charakter intuicyjny, główną rolę odgrywają w nich studenci oraz pracodawcy - oferenci staży. Skuteczność procesu można pokazać poprzez analizę sytuacji krytycznych. Artykuł omawia sytuacje, jakie pojawiły się w dwóch edycjach kwalifikowania na staże zawodowe. Do analizy procesu zastosowano dwie koncepcje teoretyczne: model ASA oraz dopasowanie organizacyjne, stosowane w doborze pracowników. Efektem podjętych prac jest analiza przyczyn sytuacji krytycznych, opisanie uwarunkowań procesu kwalifikacji, a także zalecenie odnośnie modyfikacji działań, które można wykorzystać w kolejnych edycjach kwalifikacji na studenckie staże zawodowe.
Autorzy (2)
Cytuj jako
Pełna treść
- Wersja publikacji
- Accepted albo Published Version
- Licencja
- otwiera się w nowej karcie
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
Przestrzeń Ekonomia Społeczeństwo
strony 21 - 37,
ISSN: 2299-1263 - Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2014
- Opis bibliograficzny:
- Grabus M., Rembarz K.: Studenckie Staże Zawodowe - Analiza Procesu Kwalifikacji w Kontekście Dopasowania Człowiek - Organizacja// Przestrzeń Ekonomia Społeczeństwo. -., iss. 6(II) (2014), s.21-37
- Źródła finansowania:
-
- Publikacja bezkosztowa
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 105 razy
Publikacje, które mogą cię zainteresować
New skills for architects: 3D scanning for an immersive experience in architectural education
- S. Kowalski,
- J. Lebiedź,
- S. Parinello
- + 1 autorów