The basic barriers to the development of entrepreneurship in Poland - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

The basic barriers to the development of entrepreneurship in Poland

Abstrakt

W opracowaniu przedstawiono najważniejsze zagadnienia związane z czynnikami wpływającymi na aktywność przedsiębiorców w Polsce, w tym takie, jak: problem kosztów pracy, rola systemu podatkowego w kształtowaniu postaw przedsiębiorców, nadmiernie rozbudowana biurokracja. Wskazano także na niezbędne i oczekiwane kierunki zmian.

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja monograficzna
Typ:
rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku w języku o zasięgu międzynarodowym
Tytuł wydania:
Corporate Moral Responsibility and Social Integrity strony 47 - 54
Język:
angielski
Rok wydania:
2007
Opis bibliograficzny:
Grzegorzewska-Mischka E., Wyrzykowski W.: The basic barriers to the development of entrepreneurship in Poland // Corporate Moral Responsibility and Social Integrity/ ed. edited by Janina Kubka ; Gdańsk University of Technology. Faculty of Management and Economics, Ural Branch of Russian Academy of Sciences. Institute of Economics. Gdańsk: Philosophy Department. Faculty of Management and Economics. Gdańsk University of Technology, 2007, s.47-54
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 67 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi