Abstrakt
Niniejsza publikacja została poświęcona szczegółowemu opisowi proponowanej przez autorów koncepcji podwieszanego pojazdu szynowego. W pierwszej kolejności przeanalizowano istniejące rozwiązania, wraz ze wskazaniem ich podstawowych wad i zalet. Następnie opisano proponowaną konstrukcję w zakresie: budowy wagonu, sposobu jego zawieszenia oraz prowadzenia po zadanym torze ruchu. Artykuł ten powstał na podstawie pracy dyplomowej pt. „Koncepcja wagonu silnikowego kolei podwieszanej”, na wydziale Mechanicznym Politechniki Gdańskiej.
Cytowania
-
3
CrossRef
-
0
Web of Science
-
0
Scopus
Autorzy (3)
Cytuj jako
Pełna treść
pobierz publikację
pobrano 32 razy
- Wersja publikacji
- Accepted albo Published Version
- DOI:
- Cyfrowy identyfikator dokumentu elektronicznego (otwiera się w nowej karcie) 10.53502/RAIL-139982
- Licencja
- otwiera się w nowej karcie
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach
- Opublikowano w:
-
Pojazdy Szynowe
strony 52 - 66,
ISSN: 0138-0370 - Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2021
- Opis bibliograficzny:
- Kuczyk M., Jędrzejewski P., Załuski P.: The concept of suspended urban rail vehicle// Pojazdy Szynowe -,iss. 2 (2021), s.52-66
- DOI:
- Cyfrowy identyfikator dokumentu elektronicznego (otwiera się w nowej karcie) 10.53502/rail-139982
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 132 razy
Publikacje, które mogą cię zainteresować
Założenia do integracji metod zarządzania ryzykiem w transporcie
- K. Chruzik,
- L. Gucma,
- K. Jamroz
- + 3 autorów
2010