THE EFFECTIVENESS OF PEER TUTORING IN THE FIELD OF TEACHING BASIC ASTRONOMICAL CONCEPTS AMONG OLDER PRESCHOOLERS AND YOUNGER PUPILS. A QUANTITATIVE ANALYSIS
Abstrakt
Cytowania
-
0
CrossRef
-
0
Web of Science
-
0
Scopus
Autorzy (2)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- Publikacja w czasopiśmie
- Opublikowano w:
-
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas Pedagogika
nr 19,
strony 145 - 158,
ISSN: 1896-4591 - ISSN:
- 1896-4591
- Rok wydania:
- 2019
- DOI:
- Cyfrowy identyfikator dokumentu elektronicznego (otwiera się w nowej karcie) 10.5604/01.3001.0013.2214
- Weryfikacja:
- Brak weryfikacji
wyświetlono 32 razy