The Fuzzy-AHP approach using Normalized Decision Matrix on Tourism Trend Ranking based-on Social Media - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

The Fuzzy-AHP approach using Normalized Decision Matrix on Tourism Trend Ranking based-on Social Media

Abstrakt

Cytowania

  • 4

    CrossRef

  • 0

    Web of Science

  • 0

    Scopus

Autor (1)

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja w czasopiśmie
Typ:
Publikacja w czasopiśmie
Opublikowano w:
JIKO (Jurnal Informatika dan Komputer) nr 6, wydanie 2,
ISSN: 2477-4413
ISSN:
2477-4413
Rok wydania:
2022
DOI:
Cyfrowy identyfikator dokumentu elektronicznego (otwiera się w nowej karcie) 10.26798/jiko.v6i2.304
Weryfikacja:
Brak weryfikacji

wyświetlono 0 razy

Meta Tagi